måndag 19 november 2007

Fenixen har vaknat...igen

Jodå, jag har varit vaken några timmar nu, men har inte haft tid att skriva tidigare. Det är så svart ute och det känns som jag sveps in i detta svarta mörker men i helgen så ska jag börja med JULEN...Jag har nya fina gardiner till alla fönster...jag älskar att få julpynta med alla ljus och stjärnor...ja allt! Som alla vet så älskar jag inte vintern,  jag brukar säga att det enda försonande med vintern är julen och möjligheten att få tända massor av stearinljus varje dag. Den 1/12 börjar rimstugan och då blir det garanterat inte så mycket tid för bloggar. Förra året kom jag på 10:nde plats som Sveriges bästa julrimmare, ska absolut försöka att bättra på detta i år! Adessen till rimstugan är: www.rimstugan.se Tävlingen pågår melan 1-24/12. Ni kommer att få höra mer om detta...

Inga kommentarer: